Sivut

keskiviikko 23. lokakuuta 2013

What?!

Hei taas pitkästä aikaa!
En ole vähään aikaan kirjoitellut mitään, kun ei ole oikein tapahtunut mitään :D Tänään kuitenkin kun menin Linnan luokse se ei ollut enää puun peitossa! O.O Ja Evron tuli ja sanoi, että me onnistuttiin tällä kertaa, pikku panda. Ja mä en ollut tehnyt mitään! O.O
Sitten Kamaria vaan kutsui minut Linnan torniin ja minä menin. Siellä hän kiitti minua Linnan pelastamisesta! Ja minähän en ollut tehnyt yhtikäs mitään! o.O Ihan outoa.. O.o
Mitä Panfussa oikein tapahtuu? o.o Lisäksi sain Kamarialta vielä palkinnon siitä! Ja mä oon ihan O.O
Mikähän tolle Panfulle on tullut? o.O 

Tämän viikon kultapandalahjaksi sai tämän:
Siinä luki, että se on "Music book". Nuotti telinä missä on kirja(?!). Ihan outo.

MUUTA MUKAVAA:
-Syysloma alkoi tänään cx Jes!
-Eilen (tiistaina) oli taksvärkki! Olin kotona! Jes!

Mukavaa syksyä toivottaa
Lollipop_mix   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka!
Kiva kun kirjoitat kommenttia, mutta muistathan, ettet käytä rumaa kieltä!