Sivut

sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Halloween jatkuu! (:

Moikka taas pandat!
Tänään kun menin vain ajankuluksi menin Luolan Peliluolaan (Vai mikä halli se nyt on :D). Löysin sieltä tuollaisen Halloweenkurpitsan! :O Se on kyllä hieno! Löysin samanlaisen Kamarian tornista. Siinä se kurpitsa on vaan aika surullisen näköinen :( Tässä kuvat!: (Ylempi Kamarian Tornista ja alempi Luolan Peliluolasta)




Sen jälkeen en enää jaksanut etsiä lisää, sillä Panfun Linnan Tanssisalin Halloween Bailut alkoivat vetää minua puoleensa. Zzzzzzz! Kuin magneetti Tanssisali veti minua puoleensa ja sitten menin sinne. Kun saavuin sinne, niin katsokaapas tätä:
Salissa ei ollut ainuttakaan Halloween Bilettäjää! ): No mutta kun menin tallentamaan tuon äskeisen kuvan, niin katsokaapas mitä sillä aikaa tapahtui!:
Tanssisaliin oli tullut paljon muitakin bilettäjiä! Ja se oli kivaa! Kun vähän aikaa oleilin siellä yksikseni, niin hyvä kaverini Lopsy ilmaantui paikalle! Lopsyn kanssa päätimme viettää mahtavan Halloween illan!

  Ainiin muuten! Lopsyllakin on oma blogi ja se on just kiva! (; Se blogi sai mut tekemään oman blogin! Joten olen tosi kiitollinen Lopsylle (; Käykääpäs kurkkaamassa sitäkin pandat! ;)  

Klikkaa TÄTÄ linkkiä niin pääset Lopsyn blogiin!

No, jatketaan ;) Lopsyn kanssa siis päätimme aloittaa Halloweenin vieton!
 Vaihdoimme siis hienot Halloweenpuvut ylle! Ja tässä lähikuva molempien omista:
 Lopsyn Halloweenasu. Hän kertoi olevan pelottava noita (:
Ja tässä siis vielä minun asuni. Olen vampyyrimainen piru! :D tai oikeastaan >:D Ja tässä kuvia Halloween Bileistä:

Tanssimme paljon "Pop"-tanssia. Tässä kuvassa taidan minä juuri olla tanssimassa.. :D
 XD
 Rokataan & tanssitaan :D
 Jee! CX

 Muahhahhahhaa!
 Jee! CX Ilotulitus!

 xx
----
 Tanssisalista löytyy myös pieni kurpitsalyhty ja hauta
 Hämähäkkejä O.O
 :D Lopsy on tuo ympyröity! hän on muttunut nökymättömäksi! :D


 Uulalaa C:
 :D?
 Mä löysin vampyyri korvani (:
 Näitä tolppia pitkin pääsee...
 Seinälle! :D
 O.Ö
Nyt taitaa tämä postaus olla lopussa... Menen jatkamaan Halloween bileitä vielä muiden kamujeni kanssa. Esim. 5u5u:n, Taminan ja Sarpan kanssa!


Lollipop_mix

2 kommenttia:

Moikka!
Kiva kun kirjoitat kommenttia, mutta muistathan, ettet käytä rumaa kieltä!