Sivut

perjantai 11. lokakuuta 2013

Puun huijausta ja arvoitus selviää!

Moij taas pitkästä aikaa kaikki!
Kouluviikko on taas hupsahtanut ohi ja bloggailemaan! Jippii! :D Tänään kun siis kävin pitkästä aikaa taas Panfussa, niin viikkotehtävä jatkui! Katsokaapas mitä nyt tapahtuu:
Oho! Kamaria on keksinyt miten me pääsemme puun ohi ja sisälle Linnaan! Meidän täytyy vain pukeutua puun lehdiksi! Puulla on niin huono näkö, että se antaa mennä sisään, jos meillä on lehtiasut! Mutta kuka oikein voisi tehdä meille asut...?
Tunnettekos tätä nuorta neitiä? No teitty! Hänhän on Lili! San Fran Panfussa asuva panda neito. Hänhän on räätäli, joten hän voi auttaa meitä! Pyysin Liliä tekemään lehtiasun, mutta hän sanoi, että minun täytyy etsiä ensin aineksia! Joten lähdin etsimään puunoksia ja lehtiä. Oikeat paikat löysin:
Maauimalan liukumäen vierestä
 Maauimalasta....
Pokopetsien ladon vasemmalta puolelta
 Pokopetsien ladolta....
Tallien edestä
ja Talleilta. Sen jälkeen menin taas Lilin luokse ja Lili ryhtyi heti hommiin!
Piakkoin Lili sai asun valmiiksi ja antoi sen minulle. Ja katsokaapas miltä minä näytän kun ylläni on Lilin tekemä puuasu:
:D Sehän "näyttää ihan lehdelle"! :D No kuitenkin, lähdin kohti Linnaa ja pääsin kuin pääsinkin sisään Linnaan!
Seuraavaksi lähdin kohti Kamarian tornia, koska halusin nähdä mitä hänelle kuuluu. Mutta katsokaapas mitä puu oli tehnyt Kamarialle!
Voi Kamaria parkaa. :C Hän pyysi minua hakemaan hänelle Chef Brunosta ranskalaisia, sillä hänellä oli nälkä. Menin tietenkin hakemaan ja onneksi Bruno auttoi.
Bruno tekee ranskalaisia 
Seuraavaksi kiiruhdin takaisin Linnaan ja ohitin taas sokean puun. Annoin Kamarialle ranskalaiset ja hän pyysi minua tuomaan joka päivä lisää ruokaa. Yritän ainakin muistaa... 


Lisäksi tänään selvisi yksi arvoitus mikä on vaivannut minua. Olen miettinyt sitä, että onko joka perjantai kulttispäivä. Ja tänään olen ymmärtänyt sen, että ON! Ja siitä olen iloinen C: 

Tällä viikolla kulttis lahjaksi sain tämän:
Se on tuo oranssi. Tuo valkoinen on ostettu kaupasta. Kummallinen yhdennäköisyys....

Tasokonekin toimi tänään! JEEHHUUU!
Tasokoneella oli aikamoinen ruuhka C; Ja vihdoinkin pääsin tälle tasolle!
Saan tuon ihanan majan! JES! Viimein! Joten maja taas remppaan! C: Ja tässä lopputulos:

Oon New Yorkin huipulla! :D No, tässä taisi olla tämä postaus. Viikonloppuna sitten ehkä lisää..


Pehmoisin paijauksin
Lollipop_mix
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka!
Kiva kun kirjoitat kommenttia, mutta muistathan, ettet käytä rumaa kieltä!