Sivut

maanantai 2. joulukuuta 2013

Joulu on taas, joulu on taas...

Moikka pandat!
Eilen minulla oli hiukan kiireitä, joten en ehtinyt bloggamaan. Mutta! Joulu_kalenterimme avautuu nyt! Ja tättärätää!!!! TÄSSÄ ON LOLLIN PANFUBLOGIN IKI OMA JOULU_KALENTERI:
No onkos se nyt hieeno? :) Toivottavasti on. Voin paljastaa, että 14 päivä on minun synttärini <3. Tänään avautuu eka ja toka luukku. Eka luukku avautuu tänään, koska eilen en päässyt bloggailemaan. Mutta jos vaikka en ole bloggailemassa kun on vaikka 18 päivä niin se luukku ei pakosti avaudu! Huomautan vain sen! Mutta mutta mutta.. Avataanpa nyt se ensimmäinen luukku!
Lollin Panfublogin joulu_kalenterin ensimmäinen luukku:
Hmm... Etsippä kalenterin luukku 1!
Aivan! Ensimmäisen luukku löytyy tuosta videosta ;)

Aah... Ensimmäinen luukku on nyt avattu. Eikös sitten olisi toisen vuoro?

Lollin Panfublogin joulu_kalenterin toinen luukku:
Ahaa! Ensiksi voisit etsiä numeron 2 joulu_kalenterista.
Jee! Sehän on piirustus!

Joo... En ole mikään mestari piirtämään koneella, mutta käsin se onnistuisi paremmin...

Mutta entäs sitten Panfu? Mitä siellä tapahtuu?

Kun saavuin Panfuun, huomasin yhden erittäin erittäin odotetun & ihanan asian! Panfuun oli satanut lunta! Aww.. Ihanaa! Lumihiutaleita leijaili yhä. Nyt sitten vesi-ilmapallon tilalla onkin lumipallo! Mutta entä Panfun joulukalenteri?

Mikä ihme tuo kuva tuossa on?
Klikkasin kuvaa ja se vei minut Linnan Sisäpihalle! Sinne oli tullut joulukuusi, lentävä poro, tonttu ja reki! Mitä ihmettä?
Tonttu kertoi minulle, että joulunaikaa oli erittäin kiire. Minun täytyisi mennä auttamaan heitä! Sekä joka adventti kuuseen ilmestyisi koristeita! Kivaa! Tonttu antoi minulle tonttupuvun! Se oli hieno!


Sitten tonttu kehotti minua hyppäämään rekeen! Hyppäsin rekeen ja poro vei minut ja tontun Korvatunturille! Voi kun siellä oli ihanaa!





Tässä kuva:
Wow! En olekaan ikinä ollut Korvatunturilla! Mutta mitä mitä? Tuolla näkyy joulupukinpaja! Siellä missä kaikki lahjat valmistetaan ja viedään jouluaattona Panfun kilteille pandoille! Tonttu pyysi minua pitämään aina tonttupukua päällä, kun olen joulupukinpajassa (pääsen siis sinne!!!). Joulupukki ei saa huomata, että olen siellä. Joulu on niin kiireistä aikaa, että pakko jonkun on tulla auttamaan. Seurasin tonttua jännittyneenä joulupukinpajaan.
Joulupukki näyttää olevan työhuoneessaan katsomassa pandojen lähettämiä kirjeitä. Kysyin tontulta, että miten minä täällä auttaisin. Tonttu sanoi, että minun täytyisi auttaa lahjojen pakkauksessa. Minun vain täytyisi joka päivä tulla pelamaan kivaa lahjapeliä (siitä saa rahaakin). Aloin pelata peliä.
Hehe! Se olikin kiva peli! Joka päivä tulisin sitten pelamaan sitä. Onpa kivaa auttaa tonttuja ja hiukan myös joulupukkiakin...

Tämän päivän eli torstain Panfun joulukalenterin lahja on tämä:



Uuu! Sehän on jonkin moinen takka... Pitääkin laittaa se majaan. Ajoin nimittäin sisustaa majani pelkästään joulukalenterista saamillani tuotteilla ;)

No, mutta...

Toivottavasti törmäillään Panfussa!





Iloisesti rallatellen
Lollipop_mix

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka!
Kiva kun kirjoitat kommenttia, mutta muistathan, ettet käytä rumaa kieltä!