Sivut

perjantai 14. helmikuuta 2014

Isojalka tehtävä jatkuu mystissä merkeissä...

Terve!
Tänään jatkoin Big Foot-tehtävää.
Menin siis Brunon luokse ja hän antoi minulle kalapuikot.
 Menin viemään ne Isojalalle. Hän kiitti ja ahmi kalapuikot suureen suuhunsa. Sitten hän virkosi. Hän kertoi minulle jotain, että hän ja hänen perheensä asuvat jäätiköllä. Ei kuitekaan kauhean kaukana Panfusta. Hän kertoi myös, että Bonez oli tuonut heidän asumalle Vuorelleen suuren hiustenkuivaimen ja uhannut sulattaa koko Vuoren! Hän oli myös uhannut napata Isojalan ja hänen perheensä ja viedä heidät eläintarhaan! Kamalaa! (Sori, jos tarinassa on jotain väärää, sillä en muistanut sitä kokonaan!!!)
Lisäksi hän käski minun poistaa suuri hiustenkuivain heidän Vuoreltaan. Katsotaan onnistunko...

Tehtäväkirjassa luki, että Kamaria tai Horst Hering varmaan tietäisivät asiasta jotain. Päätin mennä puhumaan Horst Heringille. Hän kertoi, että oli nähnyt jonkun pandan joka on hiippaillut Maauimalan lähellä. Hän käski minun mennä juttelemaan uimavalvoja Willille.
Willi kertoi nähneensä pandan, joka oli mennyt Pukuhuoneeseen, mutta ei ollut tullut sieltä ulos. Mitä tämä oikein tarkoitti? Willi ei itse rohkennut menemään Pukuhuoneeseen, vaan käski minun mennä katsomaan sinne. Menin Pukuhuoneeseen hiukan pelokkaana. Ja katsokaa mitä näin! (Kuvassa näkyy oikeassa reunassa ympyröitynä!) Yhdestä pukukopista loistaa valoa! Mitä ihmettä! Klikkasin koppia ja tuli tällainen teksti:

Päätin mennä puhumaan taas Willille. Hän sanoi, että Kamarialla olisi varmaan avain tuohon koppiin. Menin Kamarian luokse Linnaan. Kamaria kauhistui kuullessaan tarinani. Hän sätti minua, kun en tullut heti kertomaan hänelle. Hän
kuitenkin halusi auttaa minua. Hän sanoi etsivänsä avaimen, mutta ei nyt muista missä se on. Harmin paikka! Hän käski minun tulla takaisin huomenna. Joko hän silloin olisi löytänyt Pukuhuoneen kopin avaimen? Toivottavasti Kamaria jaksaisi etsiä sitä...






Nähdään taas sitten huomenna Big Foot tehtävän merkeissä!

Ainiin! Meinasi unohtua!
IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!
Lollipop_mix


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka!
Kiva kun kirjoitat kommenttia, mutta muistathan, ettet käytä rumaa kieltä!