Sivut

perjantai 3. tammikuuta 2014

Lollipop_mix Kauneussalongissa

Heippa kaikki!
Tänään on perjantai ja se tarkoittaa tietenkin Kulttispäivää! Jee!
Tänään tulin niin aikaisin Panfuun, että siellä ei ollut edes chatti vielä auennut. Se aukaa vasta klo: 13:00. Aika tyhmää :P Mutta sitten päätin tehdä jonkun postauksen. Mietin, että mitä tekisin. Menin San Franpanfuun pelaamaan Be Smarter! pelin ja sitten keksin. Nyt kun sain kerrankin olla "rauhassa" (kun chatti ei ole auki) niin päätin tehdä jotain rentouttavaa. Mikä muu renttoutaisi niin ihanasti kuin Lilin Kauneussaloginssa vierailu!
  Siispä lähdin sinne. Yleensä siellä ei ole juuri ketään. Nyt siellä olikin aika paljon porukkaa. Kai hekin olivat keksineet saman idean kuin minä...... 
Kun pääsin sisään, päätin vaihtaa ensiksi pukuhuoneessa semmoiset vaatteet, että minua voisi "hoitaa". Laitoin siis "uimavaatteeni".
Ensiksi menin solariumiin. Eli otin hiukan rusketusta. En edes paljoa. Istuin siinä vain viitisen minuuttia.
Sitten päätin, että Lilin pitää tehdä minulle uusi kampaus. Istahdin siis tuoliin ja annoin Lilin tehdä mitä halusi tukallani.
Ja katsokaapa millaisen tukan hän loi minulle:
 



Tästä ----------------------->





Ihan kivahan se oli :) Ainakin itse tykkään. Ennen oli kauhea pörrö tukka ja nyt suora ja sileä. Mitähän kamut sanoo kun näkee? :))
Sitten menin yhdelle rantatuolille vaan makoilemaan. Taisin ottaa pienet päiväunetkin siinä samalla ;)
 Samassa huomasin Kauneussalogin oven vieressä pelin. Päätin alkaa pelata sitä.
Siinä sai valita, että ottaako "käsittelyyn" kynnet, hiukset vai vaatteet. Minä kun oikeasti tykkään kamalasti lakata kynsiä niin sitten otin "käsittelyyni" kynnet. Tein niistä omasta mielestäni hienot. Tässä kuva.
Itse pitäisin tuommoisia kynsiä! :)

Lopuksi olin niin rentoutunut kaikesta:
Voi, että kun minulla oli kivaa B)

Eilen toimi Tasokone ja pääsin levulle 59! Olen jo niiiin lähellä loppua :( Ihan tyhmää. >:( Voisi olla enemmänki levuja ;( 

 Ja muuten!
Minulla on ihan oma kanava You Tubessa! Tässä linkki, josta pääset sinne:
Klikkaa klikkaa! :) 
Ja siellä on sitten niitä minun laittamia videoita ;) Kommentoikaa ja tykkäilkää!

Mukavaa perjantain jatkoa!
Lollipop_mix
 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka!
Kiva kun kirjoitat kommenttia, mutta muistathan, ettet käytä rumaa kieltä!